چشم دل بگشا

گرچه دنیای وبلاگ نویسی به سختی به من ثابت کرده که برای حفظ خاطرات و یادگار روزهایت، عاقلانه نیست که به وبلاگ تکیه کنی، اما می خوام این روزها رو در وبلاگ بنویسم، شاید به دلیل ساده ی اینکه احساس می کنم بدون نوشتن چیزی کم دارم

چشم دل بگشا

گرچه دنیای وبلاگ نویسی به سختی به من ثابت کرده که برای حفظ خاطرات و یادگار روزهایت، عاقلانه نیست که به وبلاگ تکیه کنی، اما می خوام این روزها رو در وبلاگ بنویسم، شاید به دلیل ساده ی اینکه احساس می کنم بدون نوشتن چیزی کم دارم

خیلی وقت نبود که رابطه م تموم شده بود، غم بود وُ دوست داشتنی که هنوز هم ادامه داشت ولی می دونستم توی رابطه من اشتباهات زیادی داشتم. 

خیلی اتفاقی وارد کتابفروشی ای شدم که با اینکه مسیر هر روزم بود،  تا اون روز متوجهش نشده بودم. اما اون روز به سمتِ قفسه های کتاب رفتم و این کتاب رو از اونجا خریدم:   

زن ها، مردها را از دست می دهند، چرا ؟  ..................... You  LOST  HIM  at  HELLO  

 

تصمیم دارم خلاصه ای از اون و برداشت خودم رو اینجا بذارم. مطمئنا یاد دادنش باعث میشه که بهتر یاد بگیرم و متعدتر به انجامش بشم، علاوه بر این، خوشحال میشم اگر این نوشته ها به دختر(های) دیگری هم کمک کند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.