چشم دل بگشا

گرچه دنیای وبلاگ نویسی به سختی به من ثابت کرده که برای حفظ خاطرات و یادگار روزهایت، عاقلانه نیست که به وبلاگ تکیه کنی، اما می خوام این روزها رو در وبلاگ بنویسم، شاید به دلیل ساده ی اینکه احساس می کنم بدون نوشتن چیزی کم دارم

چشم دل بگشا

گرچه دنیای وبلاگ نویسی به سختی به من ثابت کرده که برای حفظ خاطرات و یادگار روزهایت، عاقلانه نیست که به وبلاگ تکیه کنی، اما می خوام این روزها رو در وبلاگ بنویسم، شاید به دلیل ساده ی اینکه احساس می کنم بدون نوشتن چیزی کم دارم

پست # 2

نوشتن توی وبلاگ رو دوست دارم ... چیدن پشت ِ سر هم کلمات بهم احساس ِ زندگی میده

اولین بار یادم نیست کی و کجا شروع کردم به نوشتن ... درواقع اولین خاطره ی من از نوشتن ، خاطره ی "نتوانستنم" هست ...

بچه ی آخر خونواده وَ به اصطلاح "ته تغاری" خونه هستم ... آن سال ها ما با خانواده پدری ام ارتباط زیادی داشتیم به خصوص با عمه بزرگترم که آنها هم سه بچه مثل ما داشتند و ما بچه ها دو به دو اختلاف سنی یک سال با هم داشتیم و وقتی دور هم جمع می شدیم شش تا بچه ی شیطون و شلوغ می شدیم که گاهی متحد بودیم و گاهی هم صدای جیغ و دعواهایمان بزرگترها را کلافه می کرد ...

اون روز برای اینکه بچه ها آرام بگیرند پیشنهاد کردند "اسم و فامیل" بازی کنند ... پدرم هم باهاشون بازی می کرد ...

میگن از دیدن ِ اینکه همه به جز "من" قرار هست بازی کنند گریه شدم ... وسط گریه می گفتم: اما من که سواد ندارم ... 


p.s : بلد نیستم لینک وبلاگ های موردعلاقه ام رو بذارم ! ممکنه لطفا کسی کمکم کنه ؟

p.s 2 : یک دلیل ِ درست کردن این وبلاگ شناختن خودمه ... من به شدت ترس از طرد شدن دارم و این موضوع برام زیاد تکرار میشه ... می نویسم شاید فهمیدم برای حلش چه کاری می تونم انجام بدم ...

p.s 3 : دوست دارم از خانه ی مادربزرگم بنویسم ... از تابستان ها و عیدهای باصفایی که داشتیم (روز اول عید و لحظه سال تحویل زیباترین و به یاد موندنی ترین لحظه برام بود...) دوست دارم از درخت انار توی باغچه شان بگم و گل های زیبای آنجا ... از درخت نسترن میان باغچه و از ... پدر بزرگم ... 

نظرات 3 + ارسال نظر
یه بنده ی خدا پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 14:16 http://myemotions.blog.ir/

ای جونم . خوشحالم باز می نویسی ...
یاد گرفتی بزاری دیگه ... اگر سوال داشتی من بلاگ اسکای بودم بپرس بگم !

مرسی عزیزم

پاییزی سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 13:07

سلام گلم... خوش اومدی. امیدوارم هر چی حس خوبه اینجا درج بشه.
برای درج لینک ها. اول برو توو برنامه های جانبی. حالا پیوندها رو نصب کن.
حالا برگرد توو صفحه مدیریتت. برو بخش پیوند ها. خب یکی یکی اسامی و لینک ها رو بده. در نهایت هم میتونی بر اساس اولویت خودت مرتب سازی کنی.

مرسی عزیزم

نلی دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 21:28

سلام
کار خوبی کردی نوشتی
بلاگ اسکای نبودم که بهت یاد بدم بنویس نسترن جونم

مرسی نلی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.